ОНЛАЙН-ЛЕКЦІЯ ВІД MUZIKA

Пітчинг в медіа:що робити, щоб про тебе написали топові ЗМІ?


Намагаєшся просунути свою музику в ЗМІ, але отримуєш публікації лише в невеликих медіа? Хочеш отримати ротації на радіо, але редактори ігнорують твої листи? Реєструйся на лекцію, та дізнайся: в чому може полягати проблема, та як її вирішити.

Вартість участі: 400 UAH

Ведуча лекції: PETROVOCHKA, бренд-архітекторка для артистів та музикантів.Спеціальний гість: Олексій Бондаренко - музичний оглядач, засновник медіа "Лірум"



На лекції розглядаємо:


  • Ключові помилки при пітчингу в медіа

    Чому навіть маючи якісний музичний продукт, вам не вдається отримати публікації в ЗМІ та ротації на радіо.

  • Секрет, про який не говорять — його величність брендинг.

    Основні поінти твоєї унікальності на музичному ринку: легенда артиста, позиціювання та УЦП.
    Знайдету власну цінність і унікальність на ринку, зрозумієте, як подати себе так, щоб зацікавити редакторів медіа та радіостанцій.

  • Структура ефективного прес-релізу

    Отримаєте знання про найбільш ефективну структуру й подачу прес-релізу. Розглянете конкретні приклади прес-релізів, які опублікували в медіа. Отримаєте фішки, лайфхаки та поради з власного досвіду. А також бонус: бриф-опитувальник на розкриття ключових сенсів вашого релізу, який допоможе створити привабливий та яскравий прес-реліз.

  • Пітчинг в медіа

    На конкретному прикладі дізнаєтесь, як САМОСТІЙНО правильно й ефективно пітчити свою новину навіть в топові ЗМІ. Навіть якщо у вас немає піарника. Навіть якщо це ваш ДЕБЮТНИЙ реліз.

  • Пошук контактів

    Дізнаєтесь, де взяти базу ЗМІ. Як шукати контакти потрібних людей в конкретних медіа.

Вартість - 400 UAH

Після оплати приєднуйтесь до чат-боту MUZIKA, та отримайте посилання на лекцію 4 квітня о 19:00.Після проведення ви отримаєте запис та презентацію.

Ця лекція для вас, якщо ви:

Не розумієте, як написати прес-реліз та зацікавити ЗМІ

Майже нічого не знаєте про PR та про взаємодію артиста з медіа, радіо, ТБ.

Потрапляєте лише в невеликі, регіональні ЗМІ

Вас публікували лише місцеві та регіональні медіа, але не вдавалось потрапляти у великі ЗМІ.

Не отримуєте публікації та ротації на радіо

Багато разів надсилали інформацію про свій реліз, а вас не брали в ротацію або не давали фідбеку.

Ведуча лекції

Illustration

PETROVOCHKA — бренд-архітекторка. Створює стратегії просування музикантів, артистів та гуртів у діджиталі.
Досвід роботи в діджитал 5 років.

    має вищу освіту з журналістики (диплом з відзнакою)

    як незалежна артистка має досвід самостійного й успішного пітчингу на KISS FM, MEGOGO live, M1, M2, Muzvar тощо

    методистка курсу "PR особистого бренду" у SKVOT, одній з найбільших освітніх платформ в Україні

    мала колаборацію з BlaBlaCar

    авторка практикуму "Композиція бренду" від MUZIKA

Illustration

Спеціальний гість

Олексій Бондаренко — музичний оглядач, засновник медіа про нову українську культуру "Лірум", журналіст із 12-річним досвідом роботи в українській культурі.

● дописувач понад 10 видань в Україні та за кордоном із досвідом у бізнесовій журналістиці та піарі. ● член експертної ради премії YUNA,● засновник премії «Золота Зоря Лірум», ● співавтор і співведучий ютуб-каналу «Звучить!», ● журналіст року за версією Jäger Music Awards 2014.

Відкрий нові можливості

Отримайте лекцію від MUZIKA та дізнайся,як зібрати команду мрії та підвищити ефективність просування твоєї музики у кілька разів!