ОНЛАЙН-ЛЕКЦІЯ ВІД MUZIKA
Намагаєшся просунути свою музику в ЗМІ, але отримуєш публікації лише в невеликих медіа? Хочеш отримати ротації на радіо, але редактори ігнорують твої листи? Реєструйся на лекцію, та дізнайся: в чому може полягати проблема, та як її вирішити.
Вартість участі: 400 UAH
Ведуча лекції: PETROVOCHKA, бренд-архітекторка для артистів та музикантів.Спеціальний гість: Олексій Бондаренко - музичний оглядач, засновник медіа "Лірум"
Ключові помилки при пітчингу в медіа
Чому навіть маючи якісний музичний продукт, вам не вдається отримати публікації в ЗМІ та ротації на радіо.
Секрет, про який не говорять — його величність брендинг.
Основні поінти твоєї унікальності на музичному ринку: легенда артиста, позиціювання та УЦП.
Знайдету власну цінність і унікальність на ринку, зрозумієте, як подати себе так, щоб зацікавити редакторів медіа та радіостанцій.
Структура ефективного прес-релізу
Отримаєте знання про найбільш ефективну структуру й подачу прес-релізу. Розглянете конкретні приклади прес-релізів, які опублікували в медіа. Отримаєте фішки, лайфхаки та поради з власного досвіду. А також бонус: бриф-опитувальник на розкриття ключових сенсів вашого релізу, який допоможе створити привабливий та яскравий прес-реліз.
Пітчинг в медіа
На конкретному прикладі дізнаєтесь, як САМОСТІЙНО правильно й ефективно пітчити свою новину навіть в топові ЗМІ. Навіть якщо у вас немає піарника. Навіть якщо це ваш ДЕБЮТНИЙ реліз.
Пошук контактів
Дізнаєтесь, де взяти базу ЗМІ. Як шукати контакти потрібних людей в конкретних медіа.
Ця лекція для вас, якщо ви:
Не розумієте, як написати прес-реліз та зацікавити ЗМІ
Майже нічого не знаєте про PR та про взаємодію артиста з медіа, радіо, ТБ.
Потрапляєте лише в невеликі, регіональні ЗМІ
Вас публікували лише місцеві та регіональні медіа, але не вдавалось потрапляти у великі ЗМІ.
Не отримуєте публікації та ротації на радіо
Багато разів надсилали інформацію про свій реліз, а вас не брали в ротацію або не давали фідбеку.
Ведуча лекції
PETROVOCHKA — бренд-архітекторка. Створює стратегії просування музикантів, артистів та гуртів у діджиталі.
Досвід роботи в діджитал 5 років.
Спеціальний гість
Олексій Бондаренко — музичний оглядач, засновник медіа про нову українську культуру "Лірум", журналіст із 12-річним досвідом роботи в українській культурі.
● дописувач понад 10 видань в Україні та за кордоном із досвідом у бізнесовій журналістиці та піарі. ● член експертної ради премії YUNA,● засновник премії «Золота Зоря Лірум», ● співавтор і співведучий ютуб-каналу «Звучить!», ● журналіст року за версією Jäger Music Awards 2014.
Отримайте лекцію від MUZIKA та дізнайся,як зібрати команду мрії та підвищити ефективність просування твоєї музики у кілька разів!