MUZIKA ACADEMY

PR артиставід А до Я

Розвивай свою кар'єру артиста або як повноцінний піар-спеціаліст для творчих особистостей. Наш курс пропонує навчання в команді Тетяни Сугак, відомого експерта у галузі піару. Отримай інструкції, стратегії та досвід, а також можливість стажування!

ФОРМАТOnline

початок1 листопада

  • Illustration

    Тетяна СугакСпеціалістка з міжнародних комунікацій та PR з 9-річним досвідом роботи у сфері шоу-бізнесу.

ПРО КУРС

Для кого наш курс та які проблеми він вирішує?

Бажаєш стати почутим? Стабільно ротуватися на радіо, плейлистах та збільшувати охоплення слухачів? Навчишся доносити свої ідеї, думки та проєкти, монетизувати власну творчість через канали PR!

Illustration

УНІКАЛЬНІСТЬ КУРСУ

Пройшовши цей курс, ви зможете стати повноцінним піар-спеціалістом для себе або для свого артиста.Крім цього, ви зможете пройти стажування в команді Тетяни Сугак, українських лейблів й отримаєте безцінний досвід та кейси.

ПІСЛЯ КУРСУ ВИ:

Навчитесь робити ефективні інформаційні приводи, котрі розлітатимуться десятками ЗМІ

Навчитесь створювати працюючі піар-кампанії, стратегії, дорожні карти запуску релізів та ін

Навчитесь працювати,
керувати та формувати
піар-команду

Програма навчання

  • Модуль 1: База ҐРУНТ ПІАРНИКА

    ● Шоубізнес: структура та невід'ємні частини● Позиціонування. Айдентика. Tone of voice.● Як побудувати бренд артиста● Естетичний і ненав'язливий піар● Створюємо історію артиста (легенда бренду)● Визначаємо цілі піар-кампанії. Робота з собою як замовником (і чому це потрібно), для спеціалістів - робота з замовником ● Піар-фахівець. Де рутина, а де кайф: розсилки, творчість, івенти, спілкування● Побудова ділових комунікацій: коли, як і з ким?

  • Модуль 2: ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

    ● Аудиторія. Хто ці люди - базові характеристики ● Методи дослідження та критерії ● ЦА ЗМІ: телеканали, радіо, онлайн ЗМІ, журнали ● Як працювати зі своєю аудиторією● Адаптація тон оф войс під ЦА● Як розширити або повністю змінити свою аудиторію ● Як піти від аудиторії, яка заважає

  • Модуль 3: PR СТРАТЕГІЯ

    ● Типи та методи створення стратегії● Інструменти піару. Як їх використовувати і коли вони доречні● Канали комунікації. Методи роботи з ними● Як представити свою PR-стратегію зацікавленим сторонам, отримати підтримку і забезпечити бюджет● Контент: як визначити, про що говорити● Комунікаційні ризики: як визначити нерозуміння зі потрібною ЦА ● Меседжі: ставимо акценти в комунікації, адаптація під цілі.● "Ребрендинг" - як почати з нуля, якщо комунікація не приводить до мети ● Вибір майданчиків та інструментів просування з ПОТРІБНОЮ аудиторією● Цілі та оцінка ефективності

  • Модуль 4: ОСНОВИ SMM

    ● Просування інформаційного приводу / релізу артиста в соц.мережах (Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin) ● Підготовка соц мереж до релізу та запуску реклами ● Блогери. Робота з лідерами думок. ● Моделі поведінки з онлайн-персонажами: інфлюенсери, ЛОМи, хейтери ● Digital-стратегії артиста і загалом в ніші шоу-бізнесу. Важливість і методи роботи● Просування власних заходів

  • Модуль 5: КОПІРАЙТИНГ

    ● Правила написання статей● Звідки брати ідеї для контенту● Написання заголовків● Як використовувати для написання текстів різні стилі. ● Правила хорошого копірайтингу● Іміджевий копірайтинг● Що таке рерайтинг● Пошук інсайтів

  • Модуль 6: ЖУРНАЛІСТИ

    ● Особливості медіа-сфери України та світу ● Актуальність каналів комунікації та їх ієрархія ● Ексклюзив: що це таке і як його піднести● Прес-тури, екскурсії на знімальний майданчик, прес- конференції, прес-брифінги та інші види подій для журналістів● Етикет спілкування (грані ділового спілкування, дружби тощо)● Платні матеріали та спецпроекти● Як знайти "свого" редактора \ продюсера \ менеджмент● Як налагодити і зміцнити відносини з журналістами ● Пітчинг і лист до редакції. Як побудувати відносини зі ЗМІ \ редакціями. Як написати. Налаштування першого контакту ● Прес-реліз, прес-пакет та інше пакування інформації для ЗМІ

  • Модуль 7: РАДІОСТАНЦІЇ

    ● Поняття радіостанції. Структура радіостанції та команда ● Прес-пакет для радіо. Що це. Типи. Як складати та ін. ● Спілкування з представниками радіостанції. Особисте, ділове, неформальне, листування, офіційні звернення та ін. ● Ротація на радіо. Шлях пісні. Правила гри● Поняття ID. Типи та методи подачі● Гостьовий ефір. Інтерв'ю. Прем'єрний ефір. Ефір "під інфо- привід". Телефонне інтерв'ю, цитування артиста в ефірі та інші● Як домовитися про гостьовий ефір або інтерв'ю на радіо. ● Розсилки на радіо та особисте спілкування● Подарунки, прес-паки, меді-кіти, запрошення● Готуємось разом до першого інтерв’ю на радіо.

  • ВОРКШОП

    Тренування, симуляція ефіру, робота над помилками, рекомендації

  • Модуль 8: ІВЕНТИ

    ● Робота зі спікерами: підготовка до спілкування з пресою, інтерв'ю● Календар активностей. Що це. Складання та нюанси роботи з ним● Промо-івенти: від презентацій, концертів до музичних фестивалів на десятки тисяч● Типи івентів у шоу-бізнесі● Правила і секрети роботи на медійних подіях. Червоні доріжки, церемонії тощо. Роль менеджменту та артиста ● Етикет, світська бесіда і правила гри на медіа-заходах ● Як отримати "запрошення" на світські події для артиста- початківця● Як зацікавити журналіста на медіа-події (червона доріжка тощо) провести з вами інтерв'ю. Попередня підготовка.

  • Модуль 9: АНТИКРИЗОВИЙ PR (доступно для АРТИСТ)

    ● Як вирішувати кризові ситуації та репутаційні провали● Поведінка представників артиста (команда)● Факап або чорний піар● Реакція на критику● Скандал: штучний, справжній і роздутий. Як вирулювати● Жовта преса та інформаційні “приманки”

  • Модуль 10: СПІВПРАЦЯ + МАСШТАБУВАННЯ (доступно для Боженька PR)

    ● Як перемогти в номінаціях, забирати нагороди та збільшити свої шанси на перемогу● Міжнародні комунікації й PR. Масштабуємось: Яку стратегію обрати (поступово, відразу й всюди, точково обрані ринки та ін)?● Амбасадоринг● Колаборація з іншими брендами та медіа особистостями● Спонсоринг та інтеграції● Особливості роботи зі світовими ЗМІ (розберемо англомовні ЗМІ)● Партнерка. Бартер. Як скласти партнерську та бартерні угоди.● Розкажіть про свою творчість\себе в популярних блогах (в т.ч. ютуб-інтерв’ю) та основних публікаціях● Важливі інструменти для комунікації з аудиторією та журналістами, редакторами● Як звернути на себе увагу● Як покращити презентацію свого муз.проєкту та ефективно спілкуватися з пресою та необхідними представниками компаній?

ФОРМАТ НАВЧАННЯ

Старт: 1 листопада

● Живі лекції в Zoom (15 онлайн-зустрічей по 1,5-2 години)● Записи лекцій з доступом назавжди● Презентація до кожного уроку● Додаткові матеріали: чек-листи, гайди, таблиці● Воркшоп "Інтерв'ю на радіо" та розбори кейсів

● Домашні завдання з перевіркою від авторки курсу● Доступ до закритого чату курсу● Персональні консультації● Дипломна робота для втілення вашого проєкту● Можливість стажування (тарифи "Артист" та "Боженька PR")

КОМУ НЕОБХІДНИЙ ЦЕЙ КУРС

Illustration

01. Артисти

Курс підходить як початківцям так і досвіченим артистам, котрі хочуть розібратись в PR-кухні зсередини й здобути розуміння ефективного просування свого бренду, творчості.

02. PR-спеціалісти

Діючі PR-спеціалісти, що бажають працювати на музичному ринку. Або ж майбутні спеціалісти, що хочуть осягнути майстерність PR з нуля. Повноцінна програма розрахована як на початківців так і на досвідчених.

Illustration

ПРО ЛЕКТОРА

Illustration

Тетяна Сугак - cпеціалістка з міжнародних комунікацій та PR з 9-річним досвідом роботи у сфері шоу-бізнесу.
В її професійній скарбниці понад 500 подій, концертів, національних церемоній, фестивалів, десятки артистів та брендів, в тому числі:

    Фестиваль Underhill European Music Festival
    Головна туристична нагорода країни Ukraine Tourism Awards
    Концерти зарубіжних артистів Lara Fabian, Maneskin, LP, Placido Domingo, Jose Carreras та ін.
    Студія, продюсерський центр “Квартал 95” та “Квартал-Концерт”
    Гурт ТНМК (Танок на майдані Конго)
    Квитковий оператор та організатор концертів - компанія Контрамарка.ua
    Компанії-організатори концертів, фестивалів та інших подій
    PR туристичного бренду України (міжнародні комунікації + Україна) від ГО Visit Ukraine

Також в професійній скринці піарниці знаходяться публікації про її клієнтів в українських та світових виданнях, таких як FINANCIAL TIMES, The Telegraph, INDEPENDENT, INSIDER, InTouch, FINANCIAL REWIEW, EL NACIONAL.CAT, FLIPBOARD, Travel Guide, а також ЗМІ США, Австралії та Латинської Америки.

МІЖНАРОДНІ КЕЙСИ

01

Illustration

Співпраця з Netflix й оскароносним режисером Альберто Мієльго по проекту “Любов, Смерть і роботи”, перемога в номінації EММY.Співпраця з українсько-голівудською акторкою, котра виконала там головну роль. (Міжнародні комунікації (США, Латинська Америка, Австралія) + Україна)

02

Illustration

PR концертів світових зірок Lara Fabian, LP, Maneskin

03

Illustration

PR і маркетинг для компаній і особистого бренду американського підприємця Charles Schwartz (випускник й викладач Гарварду і Єльського університетів, WSJ (The Wall Street Journal) BestSelling Author та ін. (США, Австралія, Британія, Латинська Америка).

04

Illustration

PR й партнерські комунікації й інфлюенс-маркетинг для Fashion показу в Лос-Анджелесі, США (зараз в роботі).

Вартість курсу

Оберіть найкращий варіант

БАЗА

Всі навички PR, щоб просувати себе

    Вічний доступ до всіх матеріалів
    Закритий чат з лектором та допомога з кейсами
    Домашні завдання, їх перевірка й допомога з ними
    Одна консультація по дипломному проєкту

АРТИСТ

Всі навички PR, щоб просувати себе та інших

    Все, що входить до "БАЗА", а також:
    База ЗМІ з 500+ контактами онлайн ЗМІ, газети, журнали; радіостанції, телеканали, інтерв’юери
    Дві індивідуальні консультації з Тетяною Сугак
    Можливіть стажування в команді Тетяни та/або у відомих лейблах та продюсерських центрах

    БОНУСНИЙ МОДУЛЬ АНТИКРИЗОВИЙ PR- Як вирішувати кризові ситуації та репутаційні провали - Поведінка представників артиста (команда)- Факап або чорний піар- Реакція на критику- Скандал: штучний, справжній і роздутий. Як вирулювати - Жовта преса та інформаційні “приманки”

БОЖЕНЬКА PR

Персональне менторство від Тетяни Сугак

    Все, що входить до "БАЗА" та "АРТИСТ", а також:
    6 місяців менторства артиста/піарника зі всіх питань по PR
    Три особисті консультації від Тетяни Сугак
    Персональні розбори релізів артиста й допомога з PR (персональний чат)

    БОНУСНИЙ МОДУЛЬ МАСШТАБУВАННЯ І МІЖНАРОДНИЙ PR- Як перемагати в номінаціях і збільшити свої шанси на перемогу - Міжнародні комунікації й PR.- Яку стратегію обрати для масштабування- Амбасадоринг- Колаборація з іншими брендами та медіа особистостями Спонсоринг та інтеграції- Особливості роботи зі світовими ЗМІ- Як скласти партнерську та бартерні угоди.- Лист іноземному журналісту /редактору

MUZIKA ACADEMY

Залишились питання?

Звернись до нашої команди і ми залюбки тобі допоможемо!

Контакт в телеграмі

067 310 51 91@muzika_ua_manager

Графік

Понеділок - субота 10:00 - 19:00Неділя: 11:00 - 17:00

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Telegram Widget Telegram Напишіть нам