MUZIKA ACADEMY

PR-менеджмент артиста від А до Я

Розвивай свою кар'єру як повноцінний піар-спеціаліст для артистів та творчих особистостей. Наш курс пропонує навчання в команді Тетяни Сугак, відомого експерта у галузі піару. Отримай інструкції, стратегії та досвід, а також можливість стажування!

ФОРМАТOnline

ТРИВАЛІСТЬ10 занять (1 місяць)

  • Illustration

    Тетяна СугакСпеціалістка з міжнародних комунікацій та PR з 9-річним досвідом роботи у сфері шоу-бізнесу.

ПРО КУРС

Для чого потрібен цей курс та які проблеми він вирішує?

Моя особиста професійна місія: я хочу, щоб якомога більше талановитих людей стали почутими й допомагати їм доносити свої ідеї, думки та проєкти до мільйонів! Я слідую цій місії понад 9 років й залюбки продовжую займатись улюбленою справою далі.

Illustration

УНІКАЛЬНІСТЬ КУРСУ

Пройшовши цей курс ви зможете стати повноцінним піар-спеціалістом артиста чи будь-якої творчої людини.Крім цього, ви зможете пройти стажування в команді Тетяни Сугак й отримаєте безцінний досвід та кейси.

ПІСЛЯ КУРСУ ВИ:

Навчитесь робити круті інформаційні приводи, котрі розлітатимуться десятками ЗМІ

Навчитесь створювати працюючі піар-кампанії, стратегії, дорожні карти запуску релізів та ін

Навчитесь працювати,
керувати та формувати
піар-команду

Програма навчання

  • Модуль 1: База

    Поняття бренду артиста. Етапи його побудови.
    Шоубізнес: структура та невід'ємні частини
    Що таке піар. Чому він потрібен артисту. Що таке комунікації.
    Комунікації як інструмент досягнення цілей
    Види, типи піару. Їх опис
    Брендинг артиста
    Поняття особистого бренду і його важливість (розмежовуємо поняття артиста і особистості)
    Поняття естетичного й ненав'язливого піару
    З чого починається побудова будь-якої комунікації?
    Чим відрізняється піар від маркетингу, реклами та СММ
    Створюємо розповідь про артиста і коротко сформулюйте свою історію (легенда бренду)
    Як визначити цілі піар-кампанії. Робота з собою як замовником (і чому це потрібно)
    Де рутина, а де кайф: розсилки, творчість, івенти, спілкування
    Побудова ділових комунікацій: коли, як і з ким?


    ДЗ: створюємо легенду артиста

  • Модуль 2: Позиціонування, айдентика, Tone of voice

    Позиціонування бренду артиста
    Місія бренду
    Репутація понад усе
    Поняття айдентики, тон оф войс, УТП, конкурентних переваг і тд
    Проєкт - теж бренд (як створити авторський проєкт)
    Як наш бренд (артиста) бачать інші vs як ми хочемо, щоб нас бачили vs як бачимо ми в реальності vs як все насправді
    Як придумати характер бренду \ медіа особистості
    Тон оф войс: тональність і аудиторія артиста \ медіа особистості
    Як завжди відповідати своєму позиціонуванню

    ДЗ: розробити позиціонування власного бренду (артиста \ спеціаліста)

  • Модуль 3: ЦА

    Аудиторія. Хто ці люди - базові характеристикиЦА: що цеЯк визначити ЦА Методи дослідження ЦА та критеріїЦільова аудиторія: карта стейкхолдерів і сегментація ЦАПортрет ЦА ЦА ЗМІ: телеканали, радіо, онлайн ЗМІ, журналиЦА в жанрах (кіно\серіали)Методи та інструменти роботи з ЦААдаптація тон оф войса під ЦАЯк розширити або повністю змінити свою аудиторіюДе виловлювати "своїх" людей або створити окрему "касту" ЦА: продюсери, продакшени, спонсори, медіа і тдВажливість живої комунікаціїЯк піти від аудиторії, яка заважаєРозширення і чистка аудиторії

    ДЗ: зробити аналіз ЦА свого проєкту

  • Модуль 4: Стратегія

    Стратегія. Що це? Типи та методи створення
    Що таке піар- і комунікаційна стратегії?
    Інструменти піару. Як їх використовувати і коли вони доречні
    Канали комунікації. Що це. Типи. Методи роботи з ними
    Як представити свою PR-стратегію зацікавленим сторонам, отримати підтримку і забезпечити бюджет.
    Контент: як визначити, про що говорити
    digital-стратегії артиста
    SMM-стратегії в ніші шоу-бізнесу. Розбір. Важливість і методи роботи
    Як використовувати соціальні мережі, відео, контент і традиційні медіа для реклами\просування у творчій ніші
    influence-стратегії в шоу-бізнесі. Розбір. Важливість і методи роботи
    Підбір інструментарію для комунікації та управління репутацією
    Комунікаційні ризики - як визначити нерозуміння з ПОТРІБНОЮ ЦА
    Меседжі: ставимо акценти в комунікації, адаптація під цілі.
    "Ребрендинг" - як почати з нуля, якщо комунікація перестала відповідати позиціонуванню або не приводить до мети
    Вибираємо інструменти та майданчики просування і комунікації з ПОТРІБНОЮ аудиторією
    Корпоративна культура. Важливість навчання команди та загального тім-бренду.
    Цілі та оцінка ефективності

    ДЗ: починаємо створювати основу для стратегії

  • Модуль 5: SMM та Digital

    МОДУЛЬ 5.1 : SMMОснови SMM. Просування артиста в соц.мережах (Facebook,Iinstagram, TikTok, LinkedIn) Спілкування, психологія. Принцип роботи в SMMЗ чого почати просуванняІнструменти та сервіси для SMM Цільова аудиторія в творчій ніші з боку SMMСпілкування з аудиторієюКонтент і постиТеги/Хештеги Шапка профілюСтилістика профілю та моушн-анімаціяРобота зі StoriesТаргетинг. ОзнайомленняТаргетована реклама InstagramТаргет: розбір на практиці. Безкоштовна рекламаПринцип роботи аукціону FacebookОснови/спліт-тестСпілкування з підтримкою facebookУспішні рекламні креативи з просування особистого брендуНалаштування пікселя Масштабування рекламної кампанії Робота з бюджетомАналітика та статистикаМасслукінг, масслайкінг, масфоловінгGiveaway і конкурсиБлогериЧат-боти telegramTelegram для бізнесу/як бізнес Просування магазинів. Створюємо власний брендований мерчПросування заходівДЗ: готуємо SMM-кампейн для власного релізу
    МОДУЛЬ 5.2 : digital Основи digital просування. Робота з лідерами думокХто такі лідери думок ЛМ. Як їх шукати та верифікувати.Моделі поведінки з онлайн-персонажами: інфлюенсери, ЛОМи, хейтериПлан роботи з ЛМВимірювання ефективності взаємодії: медіапоказники та ROI.Перспективи взаємодії з ЛМ - погляд у майбутнє. Розбір кейсів учнів.Воркшоп: знаходження ЛМ і розробка програми по взаємодії з ними.Створення контенту для ЛМ і блогерів. Стратегія. Подача та оцінка ефективностіРобота з репутацією у Wikipedia Месенджери - нова реальність комунікацій Робота з відеоконтентом артиста: Youtube, TikTokДЗ: 

  • Модуль 6: Копірайтинг

    Як використовувати для написання текстів різні стилі.
    Як писати оригінальні статті, які відрізняються від інших.
    Як розкривати тему так, що читач віритиме і дочитуватиме текст до кінця.
    Що таке копірайтинг. Правила, елементи та методи хорошого копірайтингу
    Іміджевий копірайтинг
    Що таке рерайтинг
    Правила написання статей
    Звідки брати ідеї для контенту
    Написання заголовків
    Правильна структура статті
    Пошук інсайтів
    SEO-копірайтинг. SEO-лайфхаки, які допоможуть вам ранжувати сайт краще
    Неймінг. Правила неймінгу
    Як створити назву продукту/бренду
    Написання пресрелізів, брифів, статей, інтерв'ю, ексклюзивів, спецпроєктів та інших текстів
    Контент-план. Контент-стратегія
    Соціальні мережі Як скласти текст для 5 різних каналів комунікацій
    Керівництво зі створення вірусного контенту на основі даних
    Де знаходити актуальні теми для щоденних постів
    Як складати тексти для презентації бренду, продажу, залучення аудиторії та чим вони відрізняються один від одного.
    Формули та сюжети, які допоможуть вам швидко писати захопливі пости
    Тексти, що продають: що це, типи і як писати їх
    Як писати так, щоб вас почула саме ваша аудиторія. Адаптація під тон оф войс
    Навчіться розповідати про свій продукт цікаво. Поняття: конкурентної переваги та УТП
    Маніпуляції, які використовують ЗМІ для управління нашим вибором

  • Модуль 7: ЗМІ

    ЗМІ. Методи роботи та комунікації з ними
    Ідеї для публікацій у ЗМІ
    Все починається з пісні!
    Як оцінити пісню \ інфо-привід і посилити їх
    Як подати і продати ідею редактору
    Цілі та цінність публікацій
    Інформаційний привід: що це, як придумати і як правильно "упакувати"
    Як нагадувати про себе, коли інфо-приводів немає?
    Експертна інформація. Експерти та їх прояви.
    Поняття ексклюзиву та спецпроєктів
    Донесення меседжів за допомогою публікацій
    Як створювати свої власні медіа-історії?
    Як зміцнити авторитет і медіа-лідерство через ЗМІ?
    Інструменти в медіа: пресреліз, прес-кіт, прес-пакети тощо.
    Нові канали комунікацій зі ЗМІ
    Розсилки- благо чи гріх? Мінуси і плюси. Важливість подачі та оформлення розсилок

    ДЗ: пишемо звернення до представників 1)радіостанцій 2)інтерв’юерів 3)ТВ 4)онлайн ЗМІ
    згенерувати клікбейтний інформаційний привід під реліз пісні
    підготувати прес-пакет під згенерований інформаціний привід

  • Модуль 8: Журналісти

    Комунікація з журналістами, редакціями. Продюсерські "тусовки". Червоні доріжки, прийоми та світські заходи. Цінність і тактика
    Нетворкінг: як заводити корисні зв'язки
    Особливості медіа-сфери України та світу
    Типи ЗМІ
    Актуальність каналів комунікації та їх ієрархія
    Усі люблять ексклюзив: що це таке і як його піднести
    Прес-тури, екскурсії на знімальний майданчик, прес-конференції, прес-брифінги та інші види подій для журналістів
    Етикет спілкування (грані ділового спілкування, дружби, корисливості тощо)
    Платні матеріали та спецпроекти
    Як знайти "свого" редактора \ продюсера \ менеджмент
    Як налагодити і зміцнити відносини з журналістами
    Інструменти і знання, необхідні для привернення уваги практично будь-якого журналіста, якого ви намагаєтеся залучити
    Пітчинг і лист до редакції. Як побудувати відносини зі ЗМІ \ редакціями. Як написати. Налаштування першого контакту
    Пресреліз, прес-пакет та інше пакування інформації для ЗМІ
    Бази контактів. Методи створення баз і пошуки контактів.

    ДЗ: створини власну базу контактів онлайн ЗМІ в напрямку “Культура”, “Шоу-біз”, “Музика”.

  • Модуль 9: Радіостанції

    Поняття радіостанції. Структура радіостанції та команда
    Робота з ключовими посадами радіостанцій. Налаштування комунікації з ними
    Програмний директор, музичний редактор, гостьовий редактор, редактор, випусковий редактор, діджей, ведучий, автор програми та інші посади на радіо. Методи спілкування з кожним.
    Прес-пакет для радіо. Що це. Типи. Як складати та ін.
    Спілкування з представниками радіостанції. Особисте, ділове, неформальне, листування, офіційні звернення та ін.
    Ротація на радіо. Шлях пісні. Правила гри
    Поняття ID. Типи та методи подачі
    Гостьовий ефір. Інтерв'ю. Прем'єрний ефір. Ефір "під інфо-привід". Телефонне інтерв'ю, цитування артиста в ефірі та інші
    Як домовитися про гостьовий ефір або інтерв'ю на радіо. Складаємо тезис для інтерв’ю
    Розсилки на радіо та особисте спілкування. Правила гри та оформлення, тон оф войс
    Подарунки, прес-паки, меді-кіти, запрошення і "могоричі"
    Стеження за ключовими гравцями ринку (радіо) в соцмережах. Як звуть хом'ячиху гостьового редактора і що вона їсть вечорами
    Спілкування під час прямого ефіру на радіо. Важливість правильного "пакування" інформації про себе\новину\інфо-привід. Готуємось разом до першого інтерв’ю на радіо.

    ВОРКШОП: тренування, симуляція ефіру, робота над помилками, рекомендації

  • Модуль 10: Івент

    Як переконати журналістів і впливових осіб підтримати артиста
    Робота зі спікерами: підготовка до спілкування з пресою, інтерв'ю
    Календар активностей. Що це. Складання та нюанси роботи з ним
    Промо-івенти: від презентацій, концертів до музичних фестивалів на десятки тисяч
    Івент - теж бренд
    Типи івентів у шоу-бізнесі
    Правила і секрети роботи на медійних подіях. Червоні доріжки, церемонії тощо. Роль менеджменту та артиста
    Етикет, світська бесіда і правила гри на медіа-заходах
    Методи отримання "запрошень" на світські \ мсвітські події для артиста-початківця
    Як зацікавити журналіста на медіа-події (червона доріжка тощо) провести з вами інтерв'ю. Попередня підготовка. Підготовка менеджменту (або грамотного, вміючого “говорити” друга :)
    Спеціальні заходи: волонтерські та благодійні ініціативи. PR і благодійність. ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ: єксклюзивне дослідницьке інтерв’ю з американсько-українською благодійницею Іриною Терлецькою (розбір реальних кейсів: благодійне турне великими містами США. Розглядаємо приклади івентів в Чикаго та Лос-Анджелесі)
    Плануємо промо події
    Цілі та меседжі
    Анонс як старт промо: коли і з чого починати
    Кризова комунікація та ризики
    Профілактика кризи: матриця репутаційних ризиків
    Компроміс (зважений підхід до комунікацій у кризу)
    Антикризовий креатив
    Репутація організатора-артиста, -менеджменту
    Робота у великій команді на величезних івентах
    ВОРКШОП
    Заняття присвячене складанню піар- та медіаплану. Розберемо низку піар-стратегій та ідей для публікацій. Обговоримо логіку та отримаємо поради щодо покращення та втілення свого плану.
    ДЗ: Створити медіа план і план запуску власного івенту

  • Модуль 11: Антикризовий PR

    Як вирішувати кризові ситуації та репутаційні провалиПоведінка представників артиста (команда)Факап або чорний піарРеакція на критикуСкандал. Штучний, роздутий і гасіння пожежі 
    ДЗ: зробити розбір реальних і вигаданих криз, які дасть лектор. Визначити, де був чорний піар, чи правильно вийшли із ситуації, як би вчинили ви (Аліна Паш та Марув з Євробаченням, Спартак Субота і його фейк-дані, виступ артиста під наркотичним сп’янінням - як розрулите?)

  • Модуль 12: Співпраця та масштабування

    Як перемогти в номінаціях, забирати нагороди та збільшити свої шанси на перемогуМіжнародні комунікації й PR. Масштабуємось: Яку стратегію обрати (поступово, відразу й всюди, точково обрані ринки та ін)?АмбасадорингКолаборація з іншими брендами та медіа особистостямиСпонсоринг та інтеграціїОсобливості роботи зі світовими ЗМІ (розберемо англомовні ЗМІ)Партнерка. Бартер. Як скласти партнерську та бартерні угоди.Розкажіть про свою творчість\себе в популярних блогах (в т.ч. ютуб-інтерв’ю) та основних публікаціяхВажливі інструменти для комунікації з аудиторією та журналістами, редакторамиЯк звернути на себе увагуЯк покращити презентацію свого муз.проєкту та ефективно спілкуватися з пресою та необхідними представниками компаній?Лист іноземному журналісту\редактору: що входить і як формувати й формулюватиЩо потім робити з отриманим інтересом
    ДЗ: Написати лист-звернення головному редактору топового американського шоу-біз видання 

ФОРМАТ НАВЧАННЯ

    10 Відеолекцій
    Безліч презентацій
    Додаткові матеріали
    Воркшопи
    Домашні завдання
    Дипломна робота
    Груповий чат
    Персональні консультації

КОМУ НЕОБХІДНИЙ ЦЕЙ КУРС

Illustration

01. Професійні Артисти

Досвічені артисти, котрі хочуть розібратись в PR-кухні зсередини й здобути нові скіли

02. Початківці

Артисти-початківці та “ноунейм”

Illustration
Illustration

03. Фахівці з креативних сфер

Досвічені артисти, котрі хочуть розібратись в PR-кухні зсередини й здобути нові скіли

04. Майбутні піар-спеціалісти

Досвічені артисти, котрі хочуть розібратись в PR-кухні зсередини й здобути нові скіли

Illustration
Illustration

05. Випускники ВНЗ

Випускники університетів спеціальності маркетинг, реклама та PR, котрі не знають, з чого ж почати свою професію

ПРО ЛЕКТОРА

Illustration

Тетяна Сугак - Спеціалістка з міжнародних комунікацій та PR з 9-річним досвідом роботи у сфері шоу-бізнесу.
В її професійній скарбниці понад 500 подій, концертів, національних церемоній, фестивалів, десятки артистів та брендів, в тому числі:

    Фестиваль Underhill European Music Festival
    Головна туристична нагорода країни Ukraine Tourism Awards
    Концерти зарубіжних артистів Lara Fabian, Maneskin, LP, Placido Domingo, Jose Carreras та ін.
    Студія, продюсерський центр “Квартал 95” та “Квартал-Концерт”
    Проєкт “Як звучить Україна” від команди “Орел и Решка”, BADOEV TEAM
    Гурт ТНМК (Танок на майдані Конго)
    Квитковий оператор та організатор концертів - компанія Контрамарка.ua
    Компанії-організатори концертів, фестивалів та інших подій
    PR туристичного бренду України (міжнародні комунікації + Україна) від ГО Visit Ukraine

Також в професійній скринці піарниці знаходяться публікації про її клієнтів в українських та світових виданнях, таких як FINANCIAL TIMES, The Telegraph, INDEPENDENT, INSIDER, InTouch, FINANCIAL REWIEW, EL NACIONAL.CAT, FLIPBOARD, Travel Guide, а також ЗМІ США, Австралії та Латинської Америки.

МІЖНАРОДНІ КЕЙСИ

01

Співпраця з Netflix й оскароносним режисером Альберто Мієльго по проекту “Любов, Смерть і роботи”, перемога в номінації EММY.Співпраця з українсько-голівудською акторкою, котра виконала там головну роль. (Міжнародні комунікації (США, Латинська Америка, Австралія) + Україна)

02

Проєкт “Як звучить Україна” від команди “Орел и Решка”, BADOEV TEAM (фул-піар проекту). Публікації за перший місяць співпраці (місяць ще не завершився) й спецпроєкти дивіться за посиланням

03

PR й партнерські комунікації й інфлюенс-маркетинг для Fashion показу в Лос-Анджелесі, США (зараз в роботі). Ось посилання на презентацію показу

04

PR і маркетинг для компаній і особистого бренду американського підприємця Charles Schwartz (випускник й викладач Гарварду і Єльського університетів, WSJ (The Wall Street Journal) BestSelling Author та ін. (США, Австралія, Британія, Латинська Америка).

Вартість курсу

Оберіть найкращий варіант

    Вічний доступ до всіх матеріалів
    Закритий чат з лектором та допомога з кейсами
    Домашні завдання
    1 консультація
    Подальша підтримка з релізами
    Внесення в загальні розсилки для українських радіостанцій
    Все, що входить до пакету Basic
    Доступ до понад 300 радіостанцій і понад 1500 онлайн ЗМІ
    Все, що входить до пакетів Basic & Standart
    Пряме персональне спілкування з Тетяною Сугак
    Доступ до користування всіма базами діаспорних радіостанцій по всьому світу
    Консультування й допомога в організації перших інтерв’ю
    Річне менторство артиста зі всіх питань PR
    Особисті консультації
    Персональний розбір релізу артиста й допомога з його PR (персональний чат)

MUZIKA ACADEMY

Залишились питання?

Звернись до нашої команди і ми залюбки тобі допоможемо!

Контакт в телеграмі

067 310 51 91@muzika_ua_manager

Графік

Понеділок - субота 10:00 - 19:00Неділя: 11:00 - 17:00

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.