Muz-Pack

62 інструментидля ефективного управління фінансовим, операційним менеджментом артистів, організації турів, записів, маркетингових кампаній. 

Illustration
Illustration

Керуйте кар’єрою артиста легко та набагато організованіше.

Ваш бізнес в одному наборі Muz Pack.

Illustration
  • Менеджмент та управління проєктом артиста

    Docx:1. Бізнес-модельШаблон з формування бізнес-моделі компанії артиста. 2. Болі артиста та їх вирішення25 болей, з якими зіштовхується кожен артист під час розвитку проєкту, та практичні шляхи їх вирішення. 3. Чек лист на початку роботи з артистомДвосторінковий чек-лист з усіма необхідними даними, які потрібно зібрати від артиста при початку співпраці.4. Інструкція з реєстрації ТзОВЯк зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю для діяльності лейблу або артиста. Чому це вигідно та які виклики?5. Інструкція з реєстрації торгівельної марки (ТМ).Покроковий путівник, який зможеш зреалізувати під час реєстрації своєї ТМ бренду.
    XLS:1. Канва бізнес-моделіШаблон бізнес-моделі, для швидкого та зрозумілого сприйняття2. Таблиця необхідних паролів та контактів команди проєктуЗберігайте паролі від соцмереж та контакти своєї команди та отримайте оперативний доступ до них.3. Таблиця важливих контактів індустріїШаблон для накопичення та зберігання необхідних контактів: менеджерів, концертних організаторів, медіа тощо.4. Календарний план
    Розплановуйте події на декілька місяців, пів року або рік, виставляйте важливі події та слідкуйте за виконанням паралельних або послідовних задач в зручному шаблоні.


    PDF:1. Компанія з управління артистомПокроковий гайд з побудови менеджмент компанії. (34 слайди)2. Музичний проєкт як бізнес-стартап.Змістовний документ про ведення кар'єри артиста як бізнес-проєкту. Форма ведення діяльності, потоки коштів, операційні процеси, джерела залучення коштів, етапи розвитку проєкту тощо. (29 слайдів)3. Команда артиста.Дізнавайся які учасники команди потрібні та на якому етапі залучати? Лідерство та мотивація. На яких умовах працювати з різними типами учасників команди. Контроль та аналіз ефективності команди. Вирішення конфліктів та запобігання їх. (54 слайди)4. Організаційна структура незалежного артистаМоделі організаційної структури артиста на трьох різних рівнях розвитку: початківець, молодий, сталий.

  • Фінансовий менеджмент

    Docx:1. Джерела доходу артиста40 описаних інструментів для монетизації артиста. Поступово пропрацьовуйте кожен з них.2. Все про роялтіЯкі бувають роялті? Звідки вони генеруються? Та які кроки для їх отримання?3. ГрантиСлідкуйте за актуальними грантовими можливостями для українців та оперативно подавайтеся для додаткового фінансування.4. Виставлення інвойсуПрофесійний шаблон для міжнародного виставлення рахунку-фактури в двох мовах. Використовуйте для отримування виплат за надані послуги, гонорари тощо.
    XLS:1. Дашборд фінансівКонтролюйте місячні і річні доходи, витрати та чистий дохід, слідкуйте за ключовими показниками бізнесу в т.ч. податками одним інструментом.2. Облік відсотків роялтіФіксуйте, зберігайте та обраховуйте відсотковий розподіл роялті між авторами, музикантами, студією та іншими учасниками команди. Зручно та інтуїтивно зрозуміло.3. Бюджет релізуПрогнозуйте кошторис наперед або ж фіксуйте витрати в процесі створення релізу: студійна робота, відео та фото продакшн, зарплати, дизайн, дистрибуція, промо тощо.4. Надання послугФіксуйте послуги, які ви надаєте як менеджер для декількох проєктів одночасно. А також умови, про які домовлено. Це забезпечить прозорість вашої діяльності та розвантажить пам'ять. 5. Виставлення рахункуШаблон, згідно з яким ваша компанія виставлятиме рахунок-фактуру на сплату ваших послуг, гонорарів за виступи, рекламні інтеграції чи виплати роялті тощо.6. Трекер доходів від мерчуСлідкуйте за наявністю мерчу, а також вчасно поновлюйте товар. Ведіть облік з доходів від продажу.
    PDF1. Рух коштів Royaltyінфографіка, яка пояснює, як розподіляються доходи від стрімінгових платформ між різними учасниками музичної індустрії.

  • Студійна робота, реліз-менеджмент

    Docx:1. Функціонування музичного проєкту, в основі якого лежить музичний продуктМодель циклу роботи артиста, згідно з якою працює музичний проєкт. 2. Чек-лист з випуску синглу чи альбомуКонтролюйте процес створення та випуску релізу. Охоплені усі важливі етапи циклу.3. Розподіл часток авторстваШаблон документа, в якому співавтори затверджують право власності на твір у % співвідношенні.4. Текст пісніШаблон, у якому прописано як оформлювати текст для використання його у дистрибуції. Важливі моменти, на які варто звернути увагу при оформленні.5. Інформація про реліз Шаблон документу, який передаватимете лейблу чи дистрибутору в роботу для відвантаження релізу на стрімінгові майданчики.6. ISRC та UPC кодиНеобхідна інформація про UPC та ISRC коди. Дізнавайся як вони генеруються та як використовувати в управлінні каталогом.
    XLS:1. Дані фінальних мастер треківТримайте в одному місці всі необхідні метадані про кожен сингл. UPC, ISRC, тривалість пісні, авторів музики та тексту, жанр та багато інших. Що дасть змогу постійно мати під рукою доступ до них даних.2. База дистрибуторівБаза, у якій міститься інформація про 100 світових дистрибуторів, через яких можна випускати свою музику у порівняльній формі. Обирайте той, що підходить саме вам!
    PDF:1. Дистрибуція музики
    Документ, в якому зібрана вся необхідна інформація про незалежну DYI дистрибуцію та через лейбл. Інструкція з самостійного пітчингу на Spotify, як додати текст в форматі караоке.

  • Маркетинг & PR

    Docx:1. Хронологія реліз плануПокроковий класичний план для підготовки промоції релізу. Плануйте заздалегідь свої дії та контролюйте весь процес.2. Приклад маркетинг плану релізуОформлюйте маркетинг-план для своєї команди, лейбла та для стрімінгових майданчиків для підсилення пітчингу. 3. Чек лист. Маркетинг стратегіяПеревіряйте підготовку вашої маркетинг-стратегії. Охопіть можливі аспекти, щоб ефективно налагодити маркетинг проєкту.
    XLS:1. Календарний планВикористовуйте календарний план для синхронізації всіх процесів команди, контролем паралельних та послідовних задач в рамках часу.2. Календарний план релізуШаблон, у якому вже виписані всі можливі задачі, які можуть бути залучені в роботі навколо вашого релізу. 3. Маркетингові метрикиВимірюйте приріст підписників у соцмережах, кількість слухачів ваших пісень та кількість глядачів на ваших відео впродовж календарного року.

    PDF:1. Інфопривід, прес-пак, комунікація зі ЗМІДізнавайся як обрати найкращу дату для релізу, тонкощі формату для радіо, критика від ЗМІ тощо.2. EPK (Електронний прес-кіт)Шаблон з поясненнями, з яких частин складається EPK, як його наповнити та логічно структурувати.Приклади EPKПапка, що наповнена прикладами Електронних прес-кітів для різних жанрів музики та різних артистів. Для натхнення.3. Як музикантам завоювати увагу зумерів та альфа у соцмережахЗрозумій як працюють соцмережі, враховуючи мислення їх найширшої цільової аудиторії. Як створювати контент, як доводити глядача до кінця відео та як закарбовувати call to action.4. Системний музичний маркетинг. Методи залучення та утримання аудиторії. Маркетинг стратегія на практиці. Переливання аудиторії. Потрапляння до плейлистів. (20 слайдів).4, Системний музичний маркетинг
    Дізнайтеся все необхідне для розуміння інструментів маркетингу в музичній індустрії та по роботі з аудиторією на прикладах.

  • Концерти, виступи, тур-менеджмент

    Docx:1. Як забронювати турПокроковий гайд, в якому враховані важливі етапи підготовки та проведення турових концертів. 2. Технічний райдерШаблон технічного райдера артиста разом зі стейдж-плануванням, що легко адаптувати для своїх потреб.3. Побутовий райдерШаблон побутового райдера артиста, у якому прописані вимоги щодо поселення, транспорту та інших умов для якісного виступу та шоу.4. Пропозиція концертним організаторам / заклада3 аркуші рекомендацій для написання листа-пропозиції, з врахуванням необхідних деталей, що підвищить вірогідність вашого виступу.5. Персональна інформація учасників туруШаблон, у якому важливо прописати інформацію про кожного учасника туру. Так під рукою буде відразу контакти на будь-які випадки, деталі проживання, рейсів тощо.6. Додаток про незалежний тур-менеджментДодаткова інформація для влаштування DIY, або ж іншими словами "самостійного менеджменту" туру чи виступів.7. Run Sheet Шаблон документу, що використовується організаторами заходів, менеджерами сцени та музичними директорами для ефективного проведення події/виступу

    XLS:1. Бюджет виступу чи туруФормуйте у підготовленому шаблоні бюджет вашого виступу чи туру. 2. Маршрут туруПлануйте продумано логістику туру, враховуючи особливості локацій, відстаней та дат виступів.3. ІнвентаризаціяШаблон документу для зберігання інформації про всю апаратуру, матеріальні речі, якими володіє музичний проєкт або ж з якими відправляєтеся на виступ. 4. Чек-лист з підготовкою до виступуЗаповніть таблицю, щоб бути впевненим, що все необхідне для проведення виступу у вас підготовлено та домовлено. 5. Примітки щодо виступівПісля проведення виступів, зафіксуйте інформацію про захід, кількість присутніх, атмосферу та особливості організації.6. Облік продажу мерчуВикористовуйте шаблон для організованого обліку мерчу, який продаєте через сайт / під час туру.

Illustration

Наповнення пакету

  • Компанія з управління артистомПокроковий гайд з побудови менеджмент компанії. (34 слайди).

  • Бізнес-модельСформуй повну бізнес-модель компанії артиста для розуміння фінансової, структурної, операційної діяльності. Що дає змогу приймати стратегічні рішення і не залежати від зовнішніх факторів.

  • Канва бізнес-моделіШаблон стислої бізнес-моделі, для швидкого та зрозумілого сприйняття, як вами, так і вашими чинними чи потенційними партнерами. 

  • Болі артиста та їх вирішення25 болей, з якими зіштовхується кожен артист під час розвитку проєкту, та практичні шляхи їх вирішення. 

  • Чек лист на початку роботи з артистомДвосторінковий чек-лист з усіма необхідними даними, які потрібно зібрати від артиста при початку співпраці.

  • Таблиця необхідних паролів та контактів команди проєктуЗберігайте паролі від соцмереж та контакти своєї команди та отримайте оперативний доступ до них.

  • Таблиця важливих контактів індустрії
    Шаблон для накопичення та зберігання необхідних контактів: менеджерів, концертних організаторів, медіа тощо.

  • Календарний планРозплановуйте події на декілька місяців, пів року або рік, виставляйте важливі події та слідкуйте за виконанням паралельних або послідовних задач в зручному шаблоні.

  • Інструкція з реєстрації ТзОВЯк зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю для діяльності лейблу або артиста. Чому це вигідно та які виклики?

  • Інструкція з реєстрації торгівельної марки (ТМ).Покроковий путівник, який зможеш зреалізувати під час реєстрації своєї ТМ бренду.

  • Музичний проєкт як бізнес-стартапЗмістовний документ про ведення кар'єри артиста як бізнес-проєкту. Форма ведення діяльності, потоки коштів, операційні процеси, джерела залучення коштів, етапи розвитку проєкту тощо. (29 слайдів)

  • Команда артистаДізнавайся які учасники команди потрібні та на якому етапі залучати? Лідерство та мотивація. На яких умовах працювати з різними типами учасників команди. Контроль та аналіз ефективності команди. Вирішення конфліктів та запобігання їх. (54 слайди)

  • Організаційна структура незалежного артистаМоделі організаційної структури артиста на трьох різних рівнях розвитку: початківець, молодий, сталий.

  • Джерела доходу артиста
    40 описаних інструментів для монетизації артиста. Поступово пропрацьовуйте кожен з них.

  • Дашборд фінансів
    Контролюйте місячні і річні доходи, витрати та чистий дохід, слідкуйте за ключовими показниками бізнесу в т.ч. податками одним інструментом.

  • Все про роялті
    Які бувають роялті? Звідки вони генеруються? Та які кроки для їх отримання?

  • Облік відсотків роялті
    Фіксуйте, зберігайте та обраховуйте відсотковий розподіл роялті між авторами, музикантами, студією та іншими учасниками команди. Зручно та інтуїтивно зрозуміло.

  • Гранти
    Слідкуйте за актуальними грантовими можливостями для українців та оперативно подавайтеся для додаткового фінансування.

  • Бюджет релізу
    Прогнозуйте кошторис наперед або ж фіксуйте витрати в процесі створення релізу: студійна робота, відео та фото продакшн, зарплати, дизайн, дистрибуція, промо тощо.

  • Надання послуг
    Фіксуйте послуги, які ви надаєте як менеджер для декількох проєктів одночасно. А також умови, про які домовлено. Це забезпечить прозорість вашої діяльності та розвантажить пам'ять. 

  • Виставлення рахунку
    Шаблон, згідно з яким ваша компанія виставлятиме рахунок-фактуру на сплату ваших послуг, гонорарів за виступи, рекламні інтеграції чи виплати роялті тощо.

  • Виставлення інвойсу
    Професійний шаблон для міжнародного виставлення рахунку-фактури в двох мовах. Використовуйте для отримування виплат за надані послуги, гонорари тощо.

  • Трекер доходів від мерчу
    Слідкуйте за наявністю мерчу, а також вчасно поновлюйте товар. Ведіть облік з доходів від продажу.

  • Потоки роялтіСхема руху коштів royalty з візуальною демонстрацією, де їх отримувати та кому розподіляти. 

  • Функціонування музичного проєкту, в основі якого лежить музичний продуктМодель циклу роботи артиста, згідно з якою працює музичний проєкт. 

  • Чек-лист з випуску синглу чи альбому
    Контролюйте процес створення та випуску релізу. Охоплені усі важливі етапи циклу.

  • Розподіл часток авторства
    Шаблон документа, в якому співавтори затверджують право власності на твір у % співвідношенні.

  • Текст пісні
    Шаблон, у якому прописано як оформлювати текст для використання його у дистрибуції. Важливі моменти, на які варто звернути увагу при оформленні.

  • Дані фінальних мастер треків
    Тримайте в одному місці всі необхідні метадані про кожен сингл. UPC, ISRC, тривалість пісні, авторів музики та тексту, жанр та багато інших. Що дасть змогу постійно мати під рукою доступ до них даних.

  • Інформація про реліз
    Шаблон документу, який передаватимете лейблу чи дистрибутору в роботу для відвантаження релізу на стрімінгові майданчики.

  • ISRC та UPC коди
    Необхідна інформація про UPC та ISRC коди. Дізнавайся як вони генеруються та як використовувати в управлінні каталогом.

  • Дистрибуція музикиДокумент, в якому зібрана вся необхідна інформація про незалежну DYI дистрибуцію та через лейбл. Інструкція з самостійного пітчингу на Spotify, як додати текст в форматі караоке.

  • База дистрибуторів
    База, у якій міститься інформація про 100 світових дистрибуторів, через яких можна випускати свою музику у порівняльній формі. Обирайте той, що підходить саме вам!

  • Хронологія реліз плану
    Покроковий класичний план для підготовки промоції релізу. Плануйте заздалегідь свої дії та контролюйте весь процес.

  • Інфопривід, прес-пак, комунікація зі ЗМІ
    Дізнавайся як обрати найкращу дату для релізу, тонкощі формату для радіо, критика від ЗМІ тощо.

  • EPK (Електронний прес-кіт)
    Шаблон з поясненнями, з яких частин складається EPK, як його наповнити та логічно структурувати.

  • Приклади EPK
    Папка, що наповнена прикладами Електронних прес-кітів для різних жанрів музики та різних артистів. Для натхнення.

  • Приклад маркетинг плану релізу
    Оформлюйте маркетинг-план для своєї команди, лейбла та для стрімінгових майданчиків для підсилення пітчингу. 

  • Календарний план релізу
    Шаблон, у якому вже виписані всі можливі задачі, які можуть бути залучені в роботі навколо вашого релізу. 

  • Маркетингові метрики
    Вимірюйте приріст підписників у соцмережах, кількість слухачів ваших пісень та кількість глядачів на ваших відео впродовж календарного року.

  • Чек лист. Маркетинг стратегіяВикористовуйте для перевірки рівня готовності маркетингової стратегії вашого музичного проєкту. 

  • Шаблон Рекламна КампаніяПлануєте рекламну кампанію? Скористайтеся шаблоном для оформлення ключових даних для її успішного запуску та перебігу.

  • Як музикантам завоювати увагу зумерів та альфа у соцмережахДокумент з актуальною інформацією про те, як функціонують соцмережі та як взаємодіяти з найбільш активними сигментами аудиторії.

  • Системний музичний маркетингДізнайтеся все необхідне для розуміння інструментів маркетингу в музичній індустрії та по роботі з аудиторією на прикладах.

  • Як забронювати тур
    Покроковий гайд, в якому враховані важливі етапи підготовки та проведення турових концертів. 

  • Технічний райдер
    Шаблон технічного райдера артиста разом зі стейдж-плануванням, що легко адаптувати для своїх потреб.

  • Побутовий райдер
    Шаблон побутового райдера артиста, у якому прописані вимоги щодо поселення, транспорту та інших умов для якісного виступу та шоу.

  • Пропозиція концертним організаторам / закладам
    3 аркуші рекомендацій для написання листа-пропозиції, з врахуванням необхідних деталей, що підвищить вірогідність вашого виступу.

  • Бюджет виступу чи туру
    Формуйте у підготовленому шаблоні бюджет вашого виступу чи туру. 

  • Маршрут туру
    Плануйте продумано логістику туру, враховуючи особливості локацій, відстаней та дат виступів.

  • Персональна інформація учасників туру
    Шаблон, у якому важливо прописати інформацію про кожного учасника туру. Так під рукою буде відразу контакти на будь-які випадки, деталі проживання, рейсів тощо.

  • Додаток про незалежний тур-менеджмент
    Додаткова інформація для влаштування DIY, або ж іншими словами "самостійного менеджменту" туру чи виступів.

  • Інвентаризація
    Шаблон документу для зберігання інформації про всю апаратуру, матеріальні речі, якими володіє музичний проєкт або ж з якими відправляєтеся на виступ. 

  • Чек-лист з підготовкою до виступу
    Заповніть таблицю, щоб бути впевненим, що все необхідне для проведення виступу у вас підготовлено та домовлено. 

  • Примітки щодо виступів
    Після проведення виступів, зафіксуйте інформацію про захід, кількість присутніх, атмосферу та особливості організації.

  • Run Sheet
    Шаблон документу, що використовується організаторами заходів, менеджерами сцени та музичними директорами для ефективного проведення події/виступу

  • Облік продажу мерчу
    Використовуйте шаблон для організованого обліку мерчу, який продаєте через сайт / під час туру.

Illustration
  • Менеджмент та управління проєктом артиста

    Docx:1. Бізнес-модельШаблон з формування бізнес-моделі компанії артиста. 2. Болі артиста та їх вирішення25 болей, з якими зіштовхується кожен артист під час розвитку проєкту, та практичні шляхи їх вирішення. 3. Чек лист на початку роботи з артистомДвосторінковий чек-лист з усіма необхідними даними, які потрібно зібрати від артиста при початку співпраці.4. Інструкція з реєстрації ТзОВЯк зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю для діяльності лейблу або артиста. Чому це вигідно та які виклики?5. Інструкція з реєстрації торгівельної марки (ТМ).Покроковий путівник, який зможеш зреалізувати під час реєстрації своєї ТМ бренду.
    XLS:1. Канва бізнес-моделіШаблон бізнес-моделі, для швидкого та зрозумілого сприйняття2. Таблиця необхідних паролів та контактів команди проєктуЗберігайте паролі від соцмереж та контакти своєї команди та отримайте оперативний доступ до них.3. Таблиця важливих контактів індустріїШаблон для накопичення та зберігання необхідних контактів: менеджерів, концертних організаторів, медіа тощо.4. Календарний план
    Розплановуйте події на декілька місяців, пів року або рік, виставляйте важливі події та слідкуйте за виконанням паралельних або послідовних задач в зручному шаблоні.


    PDF:1. Компанія з управління артистомПокроковий гайд з побудови менеджмент компанії. (34 слайди)2. Музичний проєкт як бізнес-стартап.Змістовний документ про ведення кар'єри артиста як бізнес-проєкту. Форма ведення діяльності, потоки коштів, операційні процеси, джерела залучення коштів, етапи розвитку проєкту тощо. (29 слайдів)3. Команда артиста.Дізнавайся які учасники команди потрібні та на якому етапі залучати? Лідерство та мотивація. На яких умовах працювати з різними типами учасників команди. Контроль та аналіз ефективності команди. Вирішення конфліктів та запобігання їх. (54 слайди)4. Організаційна структура незалежного артистаМоделі організаційної структури артиста на трьох різних рівнях розвитку: початківець, молодий, сталий.

  • Фінансовий менеджмент

    Docx:1. Джерела доходу артиста40 описаних інструментів для монетизації артиста. Поступово пропрацьовуйте кожен з них.2. Все про роялтіЯкі бувають роялті? Звідки вони генеруються? Та які кроки для їх отримання?3. ГрантиСлідкуйте за актуальними грантовими можливостями для українців та оперативно подавайтеся для додаткового фінансування.4. Виставлення інвойсуПрофесійний шаблон для міжнародного виставлення рахунку-фактури в двох мовах. Використовуйте для отримування виплат за надані послуги, гонорари тощо.
    XLS:1. Дашборд фінансівКонтролюйте місячні і річні доходи, витрати та чистий дохід, слідкуйте за ключовими показниками бізнесу в т.ч. податками одним інструментом.2. Облік відсотків роялтіФіксуйте, зберігайте та обраховуйте відсотковий розподіл роялті між авторами, музикантами, студією та іншими учасниками команди. Зручно та інтуїтивно зрозуміло.3. Бюджет релізуПрогнозуйте кошторис наперед або ж фіксуйте витрати в процесі створення релізу: студійна робота, відео та фото продакшн, зарплати, дизайн, дистрибуція, промо тощо.4. Надання послугФіксуйте послуги, які ви надаєте як менеджер для декількох проєктів одночасно. А також умови, про які домовлено. Це забезпечить прозорість вашої діяльності та розвантажить пам'ять. 5. Виставлення рахункуШаблон, згідно з яким ваша компанія виставлятиме рахунок-фактуру на сплату ваших послуг, гонорарів за виступи, рекламні інтеграції чи виплати роялті тощо.6. Трекер доходів від мерчуСлідкуйте за наявністю мерчу, а також вчасно поновлюйте товар. Ведіть облік з доходів від продажу.
    PDF1. Рух коштів Royaltyінфографіка, яка пояснює, як розподіляються доходи від стрімінгових платформ між різними учасниками музичної індустрії.

  • Студійна робота, реліз-менеджмент

    Docx:1. Функціонування музичного проєкту, в основі якого лежить музичний продуктМодель циклу роботи артиста, згідно з якою працює музичний проєкт. 2. Чек-лист з випуску синглу чи альбомуКонтролюйте процес створення та випуску релізу. Охоплені усі важливі етапи циклу.3. Розподіл часток авторстваШаблон документа, в якому співавтори затверджують право власності на твір у % співвідношенні.4. Текст пісніШаблон, у якому прописано як оформлювати текст для використання його у дистрибуції. Важливі моменти, на які варто звернути увагу при оформленні.5. Інформація про реліз Шаблон документу, який передаватимете лейблу чи дистрибутору в роботу для відвантаження релізу на стрімінгові майданчики.6. ISRC та UPC кодиНеобхідна інформація про UPC та ISRC коди. Дізнавайся як вони генеруються та як використовувати в управлінні каталогом.
    XLS:1. Дані фінальних мастер треківТримайте в одному місці всі необхідні метадані про кожен сингл. UPC, ISRC, тривалість пісні, авторів музики та тексту, жанр та багато інших. Що дасть змогу постійно мати під рукою доступ до них даних.2. База дистрибуторівБаза, у якій міститься інформація про 100 світових дистрибуторів, через яких можна випускати свою музику у порівняльній формі. Обирайте той, що підходить саме вам!
    PDF:1. Дистрибуція музики
    Документ, в якому зібрана вся необхідна інформація про незалежну DYI дистрибуцію та через лейбл. Інструкція з самостійного пітчингу на Spotify, як додати текст в форматі караоке.

  • Маркетинг & PR

    Docx:1. Хронологія реліз плануПокроковий класичний план для підготовки промоції релізу. Плануйте заздалегідь свої дії та контролюйте весь процес.2. Приклад маркетинг плану релізуОформлюйте маркетинг-план для своєї команди, лейбла та для стрімінгових майданчиків для підсилення пітчингу. 3. Чек лист. Маркетинг стратегіяПеревіряйте підготовку вашої маркетинг-стратегії. Охопіть можливі аспекти, щоб ефективно налагодити маркетинг проєкту.
    XLS:1. Календарний планВикористовуйте календарний план для синхронізації всіх процесів команди, контролем паралельних та послідовних задач в рамках часу.2. Календарний план релізуШаблон, у якому вже виписані всі можливі задачі, які можуть бути залучені в роботі навколо вашого релізу. 3. Маркетингові метрикиВимірюйте приріст підписників у соцмережах, кількість слухачів ваших пісень та кількість глядачів на ваших відео впродовж календарного року.

    PDF:1. Інфопривід, прес-пак, комунікація зі ЗМІДізнавайся як обрати найкращу дату для релізу, тонкощі формату для радіо, критика від ЗМІ тощо.2. EPK (Електронний прес-кіт)Шаблон з поясненнями, з яких частин складається EPK, як його наповнити та логічно структурувати.Приклади EPKПапка, що наповнена прикладами Електронних прес-кітів для різних жанрів музики та різних артистів. Для натхнення.3. Як музикантам завоювати увагу зумерів та альфа у соцмережахЗрозумій як працюють соцмережі, враховуючи мислення їх найширшої цільової аудиторії. Як створювати контент, як доводити глядача до кінця відео та як закарбовувати call to action.4. Системний музичний маркетинг. Методи залучення та утримання аудиторії. Маркетинг стратегія на практиці. Переливання аудиторії. Потрапляння до плейлистів. (20 слайдів).4, Системний музичний маркетинг
    Дізнайтеся все необхідне для розуміння інструментів маркетингу в музичній індустрії та по роботі з аудиторією на прикладах.

  • Концерти, виступи, тур-менеджмент

    Docx:1. Як забронювати турПокроковий гайд, в якому враховані важливі етапи підготовки та проведення турових концертів. 2. Технічний райдерШаблон технічного райдера артиста разом зі стейдж-плануванням, що легко адаптувати для своїх потреб.3. Побутовий райдерШаблон побутового райдера артиста, у якому прописані вимоги щодо поселення, транспорту та інших умов для якісного виступу та шоу.4. Пропозиція концертним організаторам / заклада3 аркуші рекомендацій для написання листа-пропозиції, з врахуванням необхідних деталей, що підвищить вірогідність вашого виступу.5. Персональна інформація учасників туруШаблон, у якому важливо прописати інформацію про кожного учасника туру. Так під рукою буде відразу контакти на будь-які випадки, деталі проживання, рейсів тощо.6. Додаток про незалежний тур-менеджментДодаткова інформація для влаштування DIY, або ж іншими словами "самостійного менеджменту" туру чи виступів.7. Run Sheet Шаблон документу, що використовується організаторами заходів, менеджерами сцени та музичними директорами для ефективного проведення події/виступу

    XLS:1. Бюджет виступу чи туруФормуйте у підготовленому шаблоні бюджет вашого виступу чи туру. 2. Маршрут туруПлануйте продумано логістику туру, враховуючи особливості локацій, відстаней та дат виступів.3. ІнвентаризаціяШаблон документу для зберігання інформації про всю апаратуру, матеріальні речі, якими володіє музичний проєкт або ж з якими відправляєтеся на виступ. 4. Чек-лист з підготовкою до виступуЗаповніть таблицю, щоб бути впевненим, що все необхідне для проведення виступу у вас підготовлено та домовлено. 5. Примітки щодо виступівПісля проведення виступів, зафіксуйте інформацію про захід, кількість присутніх, атмосферу та особливості організації.6. Облік продажу мерчуВикористовуйте шаблон для організованого обліку мерчу, який продаєте через сайт / під час туру.

  • + Lawyer

    Docx:1. Договір про передачу авторських прав на музичний твірКупуєте пісню у іншого автора? Працюєте зі студією звукозапису і бажаєте придбати у них права? Забезпечте себе надійним юридичним документом. Це ваш захист! 2. Договір на послуги студії звукозапису (зі сторони замовника – артист, менеджер, лейбл тощо)Стань повноцінним правовласником готового треку. Захисти свої права та закріпи домовленості юридично.3. Договір між артистом та менеджером (агентом)Закріпіть свої ексклюзивні домовленості. В договорі є варіації обов'язків менеджера, які можна адаптувати під ваш випадок. (на концертну, рекламну, іншу діяльність + як опція управління авторськими та суміжними правами артиста)4. Договір про надання послуг виступу артиста на заходах (підписант Артист)Укладай договір з організатором концерту на участь у заході як артист. Тим самим дотримуйтеся зобов'язань з обох сторін.5. Договір про надання послуг забезпечення виступу артиста на заході (підписант Менеджер)
    Укладай договір, як менеджер, лейбл або продюсер з організатором концерту на участь у заході свого артиста. Тим самим дотримуйтеся зобов'язань з обох сторін.
    6. Договір про надання рекламних послуг артистом в соціальних мережах (підписант Артист)Продавай рекламу в своєму блозі та інтеграції брендів безпечно.

Illustration

Наповнення пакету

  • Компанія з управління артистомПокроковий гайд з побудови менеджмент компанії. (34 слайди).

  • Бізнес-модельСформуй повну бізнес-модель компанії артиста для розуміння фінансової, структурної, операційної діяльності. Що дає змогу приймати стратегічні рішення і не залежати від зовнішніх факторів.

  • Канва бізнес-моделіШаблон стислої бізнес-моделі, для швидкого та зрозумілого сприйняття, як вами, так і вашими чинними чи потенційними партнерами. 

  • Болі артиста та їх вирішення25 болей, з якими зіштовхується кожен артист під час розвитку проєкту, та практичні шляхи їх вирішення. 

  • Чек лист на початку роботи з артистомДвосторінковий чек-лист з усіма необхідними даними, які потрібно зібрати від артиста при початку співпраці.

  • Таблиця необхідних паролів та контактів команди проєктуЗберігайте паролі від соцмереж та контакти своєї команди та отримайте оперативний доступ до них.

  • Таблиця важливих контактів індустрії
    Шаблон для накопичення та зберігання необхідних контактів: менеджерів, концертних організаторів, медіа тощо.

  • Календарний планРозплановуйте події на декілька місяців, пів року або рік, виставляйте важливі події та слідкуйте за виконанням паралельних або послідовних задач в зручному шаблоні.

  • Інструкція з реєстрації ТзОВЯк зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю для діяльності лейблу або артиста. Чому це вигідно та які виклики?

  • Інструкція з реєстрації торгівельної марки (ТМ).Покроковий путівник, який зможеш зреалізувати під час реєстрації своєї ТМ бренду.

  • Музичний проєкт як бізнес-стартапЗмістовний документ про ведення кар'єри артиста як бізнес-проєкту. Форма ведення діяльності, потоки коштів, операційні процеси, джерела залучення коштів, етапи розвитку проєкту тощо. (29 слайдів)

  • Команда артистаДізнавайся які учасники команди потрібні та на якому етапі залучати? Лідерство та мотивація. На яких умовах працювати з різними типами учасників команди. Контроль та аналіз ефективності команди. Вирішення конфліктів та запобігання їх. (54 слайди)

  • Організаційна структура незалежного артистаМоделі організаційної структури артиста на трьох різних рівнях розвитку: початківець, молодий, сталий.

  • Джерела доходу артиста
    40 описаних інструментів для монетизації артиста. Поступово пропрацьовуйте кожен з них.

  • Дашборд фінансів
    Контролюйте місячні і річні доходи, витрати та чистий дохід, слідкуйте за ключовими показниками бізнесу в т.ч. податками одним інструментом.

  • Все про роялті
    Які бувають роялті? Звідки вони генеруються? Та які кроки для їх отримання?

  • Облік відсотків роялті
    Фіксуйте, зберігайте та обраховуйте відсотковий розподіл роялті між авторами, музикантами, студією та іншими учасниками команди. Зручно та інтуїтивно зрозуміло.

  • Гранти
    Слідкуйте за актуальними грантовими можливостями для українців та оперативно подавайтеся для додаткового фінансування.

  • Бюджет релізу
    Прогнозуйте кошторис наперед або ж фіксуйте витрати в процесі створення релізу: студійна робота, відео та фото продакшн, зарплати, дизайн, дистрибуція, промо тощо.

  • Надання послуг
    Фіксуйте послуги, які ви надаєте як менеджер для декількох проєктів одночасно. А також умови, про які домовлено. Це забезпечить прозорість вашої діяльності та розвантажить пам'ять. 

  • Виставлення рахунку
    Шаблон, згідно з яким ваша компанія виставлятиме рахунок-фактуру на сплату ваших послуг, гонорарів за виступи, рекламні інтеграції чи виплати роялті тощо.

  • Виставлення інвойсу
    Професійний шаблон для міжнародного виставлення рахунку-фактури в двох мовах. Використовуйте для отримування виплат за надані послуги, гонорари тощо.

  • Трекер доходів від мерчу
    Слідкуйте за наявністю мерчу, а також вчасно поновлюйте товар. Ведіть облік з доходів від продажу.

  • Потоки роялтіСхема руху коштів royalty з візуальною демонстрацією, де їх отримувати та кому розподіляти. 

  • Договір про передачу авторських прав на музичний твірКупуєте пісню у іншого автора? Працюєте зі студією звукозапису і бажаєте придбати у них права? Забезпечте себе надійним юридичним документом. Це ваш захист! 

  • Договір на послуги студії звукозапису (зі сторони замовника – артист, менеджер, лейбл тощо)Стань повноцінним правовласником готового треку. Захисти свої права та закріпи домовленості юридично.

  • Договір між артистом та менеджером (агентом)Закріпіть свої ексклюзивні домовленості. В договорі є варіації обов'язків менеджера, які можна адаптувати під ваш випадок. (на концертну, рекламну, іншу діяльність + як опція управління авторськими та суміжними правами артиста)

  • Договір про надання послуг виступу артиста на заходах (підписант Артист)Укладай договір з організатором концерту на участь у заході як артист. Тим самим дотримуйтеся зобов'язань з обох сторін.

  • Договір про надання послуг забезпечення виступу артиста на заході (підписант Менеджер)Укладай договір, як менеджер, лейбл або продюсер з організатором концерту на участь у заході свого артиста. Тим самим дотримуйтеся зобов'язань з обох сторін.

  • Договір про надання рекламних послуг артистом в соціальних мережах (підписант Артист)Продавай рекламу в своєму блозі та інтеграції брендів безпечно. 

  • Функціонування музичного проєкту, в основі якого лежить музичний продуктМодель циклу роботи артиста, згідно з якою працює музичний проєкт. 

  • Чек-лист з випуску синглу чи альбому
    Контролюйте процес створення та випуску релізу. Охоплені усі важливі етапи циклу.

  • Розподіл часток авторства
    Шаблон документа, в якому співавтори затверджують право власності на твір у % співвідношенні.

  • Текст пісні
    Шаблон, у якому прописано як оформлювати текст для використання його у дистрибуції. Важливі моменти, на які варто звернути увагу при оформленні.

  • Дані фінальних мастер треків
    Тримайте в одному місці всі необхідні метадані про кожен сингл. UPC, ISRC, тривалість пісні, авторів музики та тексту, жанр та багато інших. Що дасть змогу постійно мати під рукою доступ до них даних.

  • Інформація про реліз
    Шаблон документу, який передаватимете лейблу чи дистрибутору в роботу для відвантаження релізу на стрімінгові майданчики.

  • ISRC та UPC коди
    Необхідна інформація про UPC та ISRC коди. Дізнавайся як вони генеруються та як використовувати в управлінні каталогом.

  • Дистрибуція музикиДокумент, в якому зібрана вся необхідна інформація про незалежну DYI дистрибуцію та через лейбл. Інструкція з самостійного пітчингу на Spotify, як додати текст в форматі караоке.

  • База дистрибуторів
    База, у якій міститься інформація про 100 світових дистрибуторів, через яких можна випускати свою музику у порівняльній формі. Обирайте той, що підходить саме вам!

  • Хронологія реліз плану
    Покроковий класичний план для підготовки промоції релізу. Плануйте заздалегідь свої дії та контролюйте весь процес.

  • Інфопривід, прес-пак, комунікація зі ЗМІ
    Дізнавайся як обрати найкращу дату для релізу, тонкощі формату для радіо, критика від ЗМІ тощо.

  • EPK (Електронний прес-кіт)
    Шаблон з поясненнями, з яких частин складається EPK, як його наповнити та логічно структурувати.

  • Приклади EPK
    Папка, що наповнена прикладами Електронних прес-кітів для різних жанрів музики та різних артистів. Для натхнення.

  • Приклад маркетинг плану релізу
    Оформлюйте маркетинг-план для своєї команди, лейбла та для стрімінгових майданчиків для підсилення пітчингу. 

  • Календарний план релізу
    Шаблон, у якому вже виписані всі можливі задачі, які можуть бути залучені в роботі навколо вашого релізу. 

  • Маркетингові метрики
    Вимірюйте приріст підписників у соцмережах, кількість слухачів ваших пісень та кількість глядачів на ваших відео впродовж календарного року.

  • Чек лист. Маркетинг стратегіяВикористовуйте для перевірки рівня готовності маркетингової стратегії вашого музичного проєкту. 

  • Шаблон Рекламна КампаніяПлануєте рекламну кампанію? Скористайтеся шаблоном для оформлення ключових даних для її успішного запуску та перебігу.

  • Як музикантам завоювати увагу зумерів та альфа у соцмережахДокумент з актуальною інформацією про те, як функціонують соцмережі та як взаємодіяти з найбільш активними сигментами аудиторії.

  • Системний музичний маркетингДізнайтеся все необхідне для розуміння інструментів маркетингу в музичній індустрії та по роботі з аудиторією на прикладах.

  • Як забронювати тур
    Покроковий гайд, в якому враховані важливі етапи підготовки та проведення турових концертів. 

  • Технічний райдер
    Шаблон технічного райдера артиста разом зі стейдж-плануванням, що легко адаптувати для своїх потреб.

  • Побутовий райдер
    Шаблон побутового райдера артиста, у якому прописані вимоги щодо поселення, транспорту та інших умов для якісного виступу та шоу.

  • Пропозиція концертним організаторам / закладам
    3 аркуші рекомендацій для написання листа-пропозиції, з врахуванням необхідних деталей, що підвищить вірогідність вашого виступу.

  • Бюджет виступу чи туру
    Формуйте у підготовленому шаблоні бюджет вашого виступу чи туру. 

  • Маршрут туру
    Плануйте продумано логістику туру, враховуючи особливості локацій, відстаней та дат виступів.

  • Персональна інформація учасників туру
    Шаблон, у якому важливо прописати інформацію про кожного учасника туру. Так під рукою буде відразу контакти на будь-які випадки, деталі проживання, рейсів тощо.

  • Додаток про незалежний тур-менеджмент
    Додаткова інформація для влаштування DIY, або ж іншими словами "самостійного менеджменту" туру чи виступів.

  • Інвентаризація
    Шаблон документу для зберігання інформації про всю апаратуру, матеріальні речі, якими володіє музичний проєкт або ж з якими відправляєтеся на виступ. 

  • Чек-лист з підготовкою до виступу
    Заповніть таблицю, щоб бути впевненим, що все необхідне для проведення виступу у вас підготовлено та домовлено. 

  • Примітки щодо виступів
    Після проведення виступів, зафіксуйте інформацію про захід, кількість присутніх, атмосферу та особливості організації.

  • Run Sheet
    Шаблон документу, що використовується організаторами заходів, менеджерами сцени та музичними директорами для ефективного проведення події/виступу

  • Облік продажу мерчу
    Використовуйте шаблон для організованого обліку мерчу, який продаєте через сайт / під час туру.

Illustration

Наповнення пакету

  • Договір про передачу авторських прав на музичний твір
    Купуєте пісню у іншого автора? Працюєте зі студією звукозапису і бажаєте придбати у них права? Забезпечте себе надійним юридичним документом. Це ваш захист! 

  • Договір на послуги студії звукозапису (зі сторони замовника – артист, менеджер, лейбл тощо)
    Стань повноцінним правовласником готового треку. Захисти свої права та закріпи домовленості юридично.

  • Договір між артистом та менеджером (агентом)
    Закріпіть свої ексклюзивні домовленості. В договорі є варіації обов'язків менеджера, які можна адаптувати під ваш випадок. (на концертну, рекламну, іншу діяльність + як опція управління авторськими та суміжними правами артиста)

  • Договір про надання послуг виступу артиста на заходах
    (підписант
    Артист)
    Укладай договір з організатором концерту на участь у заході як артист. Тим самим дотримуйтеся зобов'язань з обох сторін.

  • Договір про надання послуг забезпечення виступу артиста на заході
    (підписант
    Менеджер)
    Укладай договір, як менеджер, лейбл або продюсер з організатором концерту на участь у заході свого артиста. Тим самим дотримуйтеся зобов'язань з обох сторін.

  • Договір про надання рекламних послуг артистом в соціальних мережах
    (підписант
    Артист)
    Продавай рекламу в своєму блозі та інтеграції брендів безпечно. 

До створення пакета Lawyer професійно долучилася:

Ольга Араліна

Юристка патентно-юридичної компанії IPjurix. Спеціалізується на авторському праві та супроводі шоу-бізнесу. Її зірковими клієнтами є, зокрема, такі відомі артисти як Jamala, LAUD, NK, Леся Нікітюк, гурт ТНМК та музичний лейбл Pomitni.

Illustration

Цікавить лиш один з розділів?

Обирай його або ж збери весь необхідний пакетвпродовж комфортного періоду. 

+ Бонус

До будь-якого з обраних пакетів – бонус у вигляді XLS таблиці з контактами перевірених та надійних спеціалістів на ринку, яких радимо для співпраці.

Illustration

FAQ


  • В чому конкретна користь Muz Pack?

    Muz Pack забезпечує набір шаблонів, інструментів та інструкцій для ефективного управління музичним бізнесом: від фінансового планування до організації турів, записів і маркетингових кампаній. Що пришвидшує розвиток, економить час, та роки досвіду, знижує витрати на спеціалістів, підвищує ефективність кар'єри артиста.

  • Чи входить у вартість консультування у випадку, якщо щось незрозуміло?

    Так, консультації входять у вартість продукту. Якщо виникнуть будь-які питання або щось буде незрозуміло, наша команда завжди готова допомогти.

  • Чи потрібні навички роботи з Excel, Word або Google Диском?

    Так, базові навички роботи з цими інструментами потрібні, але шаблони розроблені таким чином, щоб бути зрозумілими навіть для користувачів з мінімальним досвідом. Інструкції для користування всередині кожного інструменту.

  • Чи є шаблони редагованими та адаптованими під мої потреби?

    Так, усі шаблони Muz Pack ви можете легко редагувати та адаптувати під конкретні вимоги свого музичного проєкту.

  • Як часто оновлюється продукт та чи є технічна підтримка?

    Muz Pack оновлюється з урахуванням змін у музичній індустрії та законодавстві. Технічна підтримка доступна для вирішення будь-яких питань і допомоги у використанні продукту.

  • Чи є гарантія повернення грошей, якщо продукт не підійде?

    Ми попіклувалися про те, щоб ви були впевненими в якості та не купували кота в мішку! Для цього ми передбачили формат онлайн зустрічі, під час якої відбудеться демонстрація Muz Pack автором та розробником продукту.

Telegram Widget Telegram Напишіть нам