Що таке Spotify Wrapped?
Spotify Wrapped — це щорічна підсумкова кампанія від стримінгової платформи Spotify, яка дозволяє користувачам побачити їх музичні вподобання за рік. Запущена у 2016 році, ця функція стала справжнім «святом» для меломанів, які з нетерпінням чекають на підсумки року.
Для слухачів: Spotify Wrapped аналізує дані про їхні улюблені пісні, артистів, жанри та створює персоналізовані плейлисти. Він також показує, чи входите ви, наприклад, у топ 1% слухачів конкретного артиста або яке музичне «ауру» (настрій) мали ваші вподобання. А ще — всі цим із задоволенням діляться в соцмережах.
Для артистів: Spotify Wrapped стає не менш важливим. Це їхній шанс не лише побачити, як розвивалася їхня аудиторія, але й зміцнити зв'язок із фанатами через інтерактивні інструменти. Артисти можуть дізнатися про кількість стрімів, плейлисти, в які потрапила їхня музика, географію слухачів та багато іншого.
Чому Spotify Wrapped важливий для артистів?
Для артистів Spotify Wrapped — це не просто річний звіт. Це унікальний шанс:- Закріпити зв’язок із своєю аудиторією. Через персональні відеозвернення можна подякувати слухачам за підтримку, поділитися натхненням та закулісними історіями. - Підсилити інтерес до музики. У період виходу Wrapped профілі артистів на Spotify отримують більше уваги, тому це чудова нагода оновити важливу інформацію.- Продати мерч чи залучити підтримку. Spotify дозволяє артистам показувати свої товари або запитувати підтримку через розділ Fan Support — і Wrapped активно просуває ці ініціативи.
Що треба зробити артисту, щоб отримати максимум від Spotify Wrapped?
1. Підтвердити свій профіль у Spotify for Artists. Якщо ви ще не зареєстровані у Spotify for Artists, саме час це зробити. Це основа для доступу до Wrapped і роботи з усіма інструментами.
2. Записати відеозвернення для аудиторії. Spotify Wrapped дає можливість створити короткий кліп для ваших топ-слухачів. Це відео (до 30 секунд) дозволить артистам поділитися ексклюзивними деталями: розповісти про натхнення для треку, подякувати слухачам або поділитися планами. Вимоги: - Вертикальне відео. - Ніякої музики, співу чи текстів пісень. - Без логотипів, графіки чи брендів.
Термін подачі відео: до 15 листопада.
3. Оновити розділ "На гастролях" (On Tour). Під час запуску Wrapped Spotify просуватиме ваші майбутні концерти серед фанатів. Для цього потрібно додати всі події через партнерські сервіси, такі як Eventbrite, DICE чи Resident Advisor.
4. Оновити плейлист Artist Pick. Під час Wrapped профілі артистів привертають більше уваги, тому рекомендується оновити основний плейлист, виділивши ваші улюблені треки або останні релізи.
5. Продумати розділ Fan Support. Spotify підтримує функцію фінансової підтримки, яка дозволяє вашим фанатам підтримати вас напряму або через благодійні організації. У період Wrapped Spotify активно просуває цей розділ.
6. Опублікувати новий мерч. Якщо у вас є мерч, який ви хочете продати через Spotify, додайте його до свого профілю до 7 листопада. Spotify інтегрує ваші товари у Wrapped, підвищуючи шанси на продаж.
Коли вийде Spotify Wrapped 2024?
Офіційна дата запуску Spotify Wrapped цього року поки не відома. Однак у попередні роки кампанія стартувала або наприкінці листопада, або на початку грудня. Spotify поки що відстежує дані слухачів, тож у вас є час, щоб вплинути на результати.
Spotify Wrapped враховує дані з 1 січня до осені. Проте 31 жовтня компанія оголосила, що «Wrapped не завершує підрахунки 31 жовтня», що вказує на продовження відстеження у листопаді.
Для слухачів: як скористатися Wrapped?
Для слухачів Spotify Wrapped — це нагода:- Дізнатися більше про свої музичні вподобання та відкрити щось нове.- Поділитися своїм музичним смаком із друзями у соцмережах.- Отримати персоналізований плейлист із 100 найулюбленіших треків.
Однак Spotify Wrapped — це ще й можливість для вас підтримати улюблених артистів. Придбайте мерч, відвідайте концерти або підтримайте через Fan Support.
Автор: Павло СтрілецькийЗалишилися запитання / індивідуальний запит: напиши нам