MUZIKA ACADEMY

Практикум
"Композиція бренду"

Отримай всі інструменти для створення виразного бренду артиста чи гурту, та навчись просувати свою музику в соц мережах

Illustration
  • Illustration

    Авторка: PETROVOCHKA

    Бренд-архітекторка
    Створює стратегії просування музикантів, артистів та гуртів у digital

Дайте волю своєму внутрішньому митцю! На вас чекає унікальний практикум, де ви створите легенду бренду та позиціювання. Знайдете свої фішки як артиста та зрозумієте, як проявляти себе в публічному просторі.
Ви заглибитеся в цільову аудиторію, розробите візуал вашого бренду, навчитесь працювати зі штучним інтелектом та генерувати ідеї для контенту в легкості. Окрім цього — отримаєте базу з таргетованої реклами, щоб збільшити вашу аудиторію та просувати релізи самостійно.
Курс складається на 30% з теорії, 70% практики, і на всі 100% — з підтримки. Ми будемо поруч протягом усього навчання, підбадьорювати вас та надавати конструктивні відгуки, щоб допомогти вам засяяти!

Відгуки студентів першого потоку:

Illustration

Програма практикуму

Практикум включає як онлайн-зустрічі в Zoom, так і відеоуроки та додаткові матеріали

1

Тиждень 1.Фундамент бренду

Теми: місія, візія, легенда бренду, позиціонування, УЦП, аудиторія, аудит бренду.

Результат: дізнаєтесь весь процес побудови стратегії від А до Я,визначите свою унікальність як артиста.

2

Тиждень 2.
Візуальний стиль

Теми: ключовий меседж, архетип, віжуал, обладинки, кольори, імідж.
Результат: сформуєте візуальний образ себе як артиста. Розробите фірмовий стиль вашого контенту у соціальних мережах.

3

Тиждень 3.
SMM-стратегія. Контент

Теми: розпаковка, контент, аналіз референсів /колег, формати Reels для артистів, базово про світло, структуру, монтаж.
Основи візуальної подачі сторіз / Reels, основи копірайтингу.

Результат:
зрозумієте, на які теми говорити зі своєю аудиторією, знайдете ідеї для контенту на кілька місців вперед, підберете референси для майбутніх зйомок.

4

Тиждень 4.Психологічні блоки. Як "домовитись" із внутрішнім критиком.

На зустрічі з психологом поговоримо про те, що ми знаємо про нашого внутрішнього критика? Хто і що стоїть за цією фігурою? Як з ним потрібно працювати, і як він впливає на розвиток нашої творчості?

Результат: дізнаєтесь, як «домовитись» з вашим внутрішнім критиком, щоб не блокувати творчий розвиток і досягати успіху в тому, що для вас важливо.

5

Тиждень 5.
Штучний інтеллект для SMM

БОНУСНИЙ УРОК: робота зі штучним інтеллектом.
Як генерувати будь-які ідеї, завдання: постинг по контент-плану + фідбек

Результат: навчитесь використовувати штучний інтеллект для створення контент-плану, публікацій та креативних зображень.

6

Тиждень 6-7.
Таргетована реклама в Meta

Теми: основи таргетованої реклами для музичних проєктів в Facebook та Instagram. Як підготувати профіль до запуску реклами. Як наростити аудиторію завдяки ефективному таргету. Як створювати рекламні креативи.

Результат: зрозумієте, як створювати рекламні креативи (відео, статику). А також - як налаштувати рекламу для зростання аудиторії вашого акаунту чи для просування релізу. Зможете перевірити роботу підрядників, якщо не плануєте займатись цим самостійно.

7

Бонусна лекція:Як організувати перший сольний концерт

Теми: розкажемо, як зробити перший сольник, навіть, якщо у вас невелика аудиторія.

Результат: зрозумієте, як креативно підійти до першого сольнику, та організувати все від ідеї до реалізації.

8

Бонусна лекція: Пітчинг в медіа: як достучатись до топових ЗМІ

Теми: запис унікальної лекції з шеф-редактором провідного журналу про українську культуру "Лірум.

Результат: зрозумієте, як скласти ефективний прес-пакет та звернутись до ЗМІ, щоб отримати ротації чи публікації. Уникнете типових помилок артистів та піарників при комунікації зі ЗМІ.

Формат навчання

Щотижневі відеоуроки з кожної теми, які можна переглядати у зручний час. Щотижневі живі майстермайнди у групі до 8 студентів для обміну досвідом та фідбеку по вашому проєкту та домашкам. Цікаві домашні завдання, на які знайдуть час навіть найбільш зайняті артисти ;)

В подарунок ти отримаєш:

+ воркбук з брендингу, заповнивши який ти отримаєш готову бренд-стратегію.
+ гайди / чек-листи з брендингу, які залишаться у тебе назавжди.
+ спільний чат з авторкою курсу та digital-маркетологом, де ти зможеш отримати на хвилюючі питання.

Illustration

АВТОРКА ПРАКТИКУМУ

PETROVOCHKAБренд-архітекторка. Створює стратегії просування музикантів, артистів та гуртів. Досвід роботи в діджитал 5 років

● має вищу освіту з журналістики (диплом з відзнакою)● як незалежна артистка має досвід самостійного й успішного пітчингу на KISS FM, MEGOGO live, M1, M2, Muzvar тощо● методистка курсів "PR BASICS" та "Створення особистого бренду" у SKVOT, одній з найбільших освітніх платформ в Україні● мала колаборацію з BlaBlaCar● авторка практикуму "Композиція бренду" від MUZIKAстворила понад 50 бренд-стратегій для просування в соцмережах

Illustration

ВЕДУЧА DIGITAL-БЛОКУ

Анастасія БочероваCEO музичної агенції MUZIKA, digital-маркетолог. Досвід роботи в маркетингу - 10 років

● має вищу освіту з PR-менеджменту (диплом з відзнакою)● як незалежна артистка має досвід успішного пітчингу в офіційні плейлисти Spotify, Apple Music та у ЗМІ● керує командою digital, SMM та PR-спеціалістів, що спеціалізується на просуванні починаючих артистів● співорганізаторка проєкту "Музичний легалайз"● cпівавторка міжнародного культурно-музичного проєкту "Ukraine on Fire" від композитора Дмитра Радзецького● просувала та організовувала більше 100+ лекцій, конференцій та форумів, продюсерка освітніх продуктів від MUZIKA

Illustration

ПСИХОЛОГ

Світлана Погорєловамагістр психології, клінічний психолог, гештальт-терапевт

● має три вищі освіти● 10+ років в міжнародній корпорації● 10 років в терапії і все життя — в пристрасті до психології

Світлана веде терапевтичні трансформаційні групи на тему самокритики, самореалізації, самоцінності. На практикумі проведе груповий тренінг "Як домовитись із внутрішнім критиком"

Заявка на практикум

отримайте консультацію щодо навчання

Цей практикум для тебе, якщо ти

Illustration

01. Артист

Практикум підходить як початківцям так і досвіченим артистам, котрі хочуть створити для себе бренд-стратегію те ефективно просувати свою творчість.

02. PR / Менеджер артиста чи гурту

Діючі менеджери артистів та PR-менеджери, що бажають навчитись створювати комплексні бренд-стратегії та використовувати SMM-інструменти.

Illustration
Telegram Widget Telegram Напишіть нам