Як ми відбираємо матеріал?


MUZIKA просуває та дистрибутує лише той матеріал, що відповідає її внутрішнім критеріям. Ми маємо на меті просувати якісний матеріал, що розвиває українську музику та чесно ставимося до наших клієнтів. Саме тому, якщо з досвіду наших спеціалістів з маркетингу, PR та музичного продакшену, певний матеріал потенційно продемонструє низьку ефетивність при просуванні — ми не беремо його в роботу. 
Ми розуміємо, що клієнт вкладає кошти в просування, саме тому ми вважаємо чесним брати оплату тоді, коли ефективність просування може буде прогнозована. Відмови чути важко — і нам прикро, якщо це ваш випадок. Так чи інакше, відмова не означає, що вам потрібно скласти руки: лише, що над матеріалом потрібно ще попрацювати до відповідного рівня.

Ми не просуваємо:

  • 1. Російськомовний контент

  • 2. Матеріал, що містить нецензурну лексику

  • 3. Матеріал низької якості запису та звучання

Під матеріалом низької якості розуміється:


1. Низька якість текстів, сонграйтингу

Нечітка ідея музичного твору, відсутність динамічного розвитку ідеї чи сюжету пісні.

2. Неточне вокальне інтонування

Проблеми з точністю вокального інтонування (потрапляння в ноти при співі), надмірне використання автотюну там, де він не є доречним.

3. Низька якість запису вокалу, сторонні шуми тощо

Запис на мікрофон низької якості, відсутність потрібної обробки вокалу для якісного фінального звучання.

4. Низька якість аранжування, зведення та мастерингу

Відсутність балансу між елементами аранжування та вокалу, не відповідність звучання стандартам індустрії.

5. Контент, що містить агресивні заклики, цькування осіб чи певних груп

Агресивний контент з метою дискредитації особи чи групи осіб, цькування чи приниження.

6. Нерозбірлива артикуляція тексту, що ускладнює розуміння

Пісні, де неможливо розібрати слова через слабку подачу матеріалу та артикуляцію слів пісні.

Telegram Widget Telegram Напишіть нам